Leiden University Student Repository

Refine Results

Programme

Issued

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Mouthaan, J.
  • (-) = Bachelor thesis

Search results

(1 - 20 of 65)

Pages

Zijn we bang om vervangen te worden door “Serious Games” in de Psychotherapie?
Patients’ requirements for implementation of serious games for mental healthcare
New Media as the New Medium: Do Media Usage and Gaming Experience Impact Professionals’ and Clients’ Attitudes Towards SG in Mental Health Care?
From interest to implementation: Optimal design for maximizing implementation and adherence of Serious Games in mental health care
De rol van empathie in individueel versus prosociaal leren
S ociaal leer gedrag in gezonde i ndividuen met Obsessieve Compulsieve kenmerken door online leertaa k
Het verband tussen zelfwaardering en leerprestatie voor jezelf en een ander
Wat doe jij voor een ander? De relatie tussen empathie en pro-sociaal leergedrag
Serious games in de GGZ; Zijn ouderen net zo positief als jongeren uit de ‘online’ generatie?
De relatie tussen hechtingsstijl en suïcidaliteit tijdens de studententijd
Angst en depressie niet verschillend voor pilgebruiksters en vrouwen met een natuurlijke cyclus
De anticonceptiepil en slaapkwaliteit
Maakt studiestress je ongelukkig? De invloed van de waargenomen academische stress op depressieve klachten
Suïcidaliteit onder studenten en de relaties met alcoholmisbruik en eenzaamheid
Vrouwen scoren hoger dan mannen op de Perceived Stress Scale

Pages