Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(34)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(30)
+
-
Research master thesis
(4)
+
-
Programme
Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
(1)
+
-
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(4)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(29)
+
-
Issued
2015
(1)
+
-
2016
(12)
+
-
2017
(6)
+
-
2018
(3)
+
-
2019
(1)
+
-
2020
(8)
+
-
2021
(2)
+
-
2022
(1)
+
-
Show more
Supervisor
Huffmeijer, R.
(7)
+
-
Merkelbach, I.
(4)
+
-
Berg, H. van den
(3)
+
-
Espin, C.A.
(3)
+
-
Kooy-Hofland, V.A.C. van der
(3)
+
-
Chung, S.
(2)
+
-
Bosch, R.M. van den
(1)
+
-
Dijken, M.J. van
(1)
+
-
Feijt, A.A.
(1)
+
-
Guda, M.C.
(1)
+
-
Kooij, V.A.C. van der
(1)
+
-
Ligtermoet, I.
(1)
+
-
Mol, S.E.
(1)
+
-
Plak, R.D.
(1)
+
-
Swart, E.K.
(1)
+
-
Ton, M.G.
(1)
+
-
Verhage, S.L.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(29)
+
-
en
(5)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
(-)
≠ Master thesis
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 34)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Besselink, Anna
2022
Gender Differences in Mathematics Anxiety: Does the Method Used to Measure Mathematics Anxiety Matter?
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Singh, Jaskirat
2021
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Lange, Heleen de
2021
Opnieuw) leren schrijven met schrijfrobot Sqriba: Het effect van hoeveelheid oefening op kwaliteit van handschrift en schrijfsnelheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Groes, Maartje de
2020
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingsproblemen en een Lage Intelligentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hendriks, Ivo
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie: Diagnostiek en Behandeling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Groenenberg, Jacobine
2020
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingproblemen en een Lage Intelligentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Denayere, Melissa
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dirkx, Jamie
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie: Diagnostiek en Behandeling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Goederen, Romy de
2020
Zorg voor specifieke groepen onder leerlingen met dyslexie: Leerlingen met ernstige lees- en spellingproblemen en een lage intelligentie
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Feijenbuik, Ilja
2020
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie: Diagnostiek en Behandeling
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Kool, Lisa
2020
Hebben kleuters aandacht voor geschreven tekst in prentenboeken
Bachelor thesis | Cultural Anthropology and Development Sociology (BSc)
closed access
Jong, M.B. de
2019
Het effect van een interventie met de instructie om causale tekst verbindende verbanden in een tekst te leggen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Verweij, Renske
2018
Het effect van opvallend font en oplichten van tekst op de orthografische kennis van kleuters: Hoe kijken kleuters naar tekst?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zijlstra, Annick
2018
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Voogd, Ghislaine
2018
Het effect van oplichten, orthografische voorkennis en herhaling op de aandacht van kleuters voor de geschreven tekst in een digitaal prentenboek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Philippa, Sylvia
2017
Het Mattheüs-effect binnen ontluikend schrijven
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dijkhuizen, L.S.
2017
Peuters en nieuwe media: Invloed van het gebruik van nieuwe media op de woordenschat van peuters
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bodenstaff, J.C.A.
2017
Kleuters en het alfabet: Leren kijken naar letters
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Liempt, M.C.B. van
2017
Significante voorspellers uit de thuisomgeving op ontluikende geletterdheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Dijk, Hannah C.J. van
2017
Characteristics of frequent, average and non-frequent readers: Investigation of gender, school performance, child factors, home literacy and emotional response
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Pages
1
2
›
››