Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Sikkema-de Jong, T.M.
  • (-) ≠ Master thesis

Search results

(1 - 20 of 34)

Pages

Gender Differences in Mathematics Anxiety: Does the Method Used to Measure Mathematics Anxiety Matter?
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Opnieuw) leren schrijven met schrijfrobot Sqriba: Het effect van hoeveelheid oefening op kwaliteit van handschrift en schrijfsnelheid
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingsproblemen en een Lage Intelligentie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Zorg voor Leerlingen met Ernstige Lees- en Spellingproblemen en een Lage Intelligentie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Zorg voor Meertalige Leerlingen met Dyslexie
Hebben kleuters aandacht voor geschreven tekst in prentenboeken
Het effect van een interventie met de instructie om causale tekst verbindende verbanden in een tekst te leggen
Het effect van opvallend font en oplichten van tekst op de orthografische kennis van kleuters: Hoe kijken kleuters naar tekst?
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Het Mattheüs-effect binnen ontluikend schrijven
Peuters en nieuwe media: Invloed van het gebruik van nieuwe media op de woordenschat van peuters
Kleuters en het alfabet: Leren kijken naar letters
Significante voorspellers uit de thuisomgeving op ontluikende geletterdheid
Characteristics of frequent, average and non-frequent readers: Investigation of gender, school performance, child factors, home literacy and emotional response

Pages