Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Sikkema-de Jong, T.M.
  • (-) ≠ 2020

Search results

(1 - 20 of 63)

Pages

Gender Differences in Mathematics Anxiety: Does the Method Used to Measure Mathematics Anxiety Matter?
Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving.
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
Opnieuw) leren schrijven met schrijfrobot Sqriba: Het effect van hoeveelheid oefening op kwaliteit van handschrift en schrijfsnelheid
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making
Het effect van een interventie met de instructie om causale tekst verbindende verbanden in een tekst te leggen
Peuters en Kleuters in de Digitale Wereld: De relatie tussen het gebruik van tablets en smartphones en de digitale geletterdheid
Het effect van opvallend font en oplichten van tekst op de orthografische kennis van kleuters: Hoe kijken kleuters naar tekst?
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Vier Verhaaltjes voor het Slapengaan: Een Onderzoek naar Aandacht voor Geschreven Tekst in Prentenboeken
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Oplichten van tekst tijdens het herhaald voorlezen uit een digitaal prentenboek: krijgen kleuters meer aandacht voor tekst?

Pages