Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(63)
+
-
Thesis type
Master thesis
(37)
+
-
Bachelor thesis
(22)
+
-
Research master thesis
(4)
+
-
Programme
Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
(4)
+
-
Education and Child Studies (MSc)
(37)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(22)
+
-
Issued
2015
(3)
+
-
2016
(25)
+
-
2017
(12)
+
-
2018
(13)
+
-
2019
(3)
+
-
2021
(5)
+
-
2022
(2)
+
-
Show more
Supervisor
Espin, C.A.
(12)
+
-
Mol, S.E.
(7)
+
-
Kooy-Hofland, V.A.C. van der
(6)
+
-
Merkelbach, I.
(6)
+
-
Swart, E.K.
(6)
+
-
Berg, H. van den
(5)
+
-
Dijken, M.J. van
(4)
+
-
Bosch, R.M. van den
(3)
+
-
Guda, M.C.
(2)
+
-
Plak, R.D.
(2)
+
-
Ton, M.G.
(2)
+
-
Chung, S.
(1)
+
-
Feijt, A.A.
(1)
+
-
Kooij, V.A.C. van der
(1)
+
-
Ligtermoet, I.
(1)
+
-
Mol, S.E
(1)
+
-
Ton, M.
(1)
+
-
Verhage, S.L.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(55)
+
-
en
(8)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
(-)
≠ 2020
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 63)
Pages
1
2
3
4
›
››
show grid
show list
save search
Besselink, Anna
2022
Gender Differences in Mathematics Anxiety: Does the Method Used to Measure Mathematics Anxiety Matter?
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Kapenga, Hiltje Miriam
2022
Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving.
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
open access
2024-02-28T00:00:00Z
Singh, Jaskirat
2021
Effect of Highlighted or Salient Print on Preschoolers’ Attention to Print
Research master thesis | Developmental Psychopathology in Education and Child Studies (research) (MSc)
closed access
Westerbeke, Ellen
2021
Lezen: wat vindt jij (niet) leuk? Een onderzoek naar correlaten van intrinsieke leesmotivatie bij kinderen in de bovenbouw van het primair onderwijs: Boekgenre en structuur in de thuisomgeving
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Waard, Lisanne de
2021
Intrinsieke leesmotivatie in relatie tot boekgenre en structuur in de thuisomgeving bij kinderen in groep 6, 7 en 8
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Lange, Heleen de
2021
Opnieuw) leren schrijven met schrijfrobot Sqriba: Het effect van hoeveelheid oefening op kwaliteit van handschrift en schrijfsnelheid
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Scholten van Aschat, Carolijn
2021
De Viertakt en Digitale Prentenboeken: De Invloed van Voorlezen met de Viertakt op de Ontwikkeling van de Woordenschat en het Fonologisch Bewustzijn bij Kleuters
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Moormann, Julia E.M.
2019
Het verband tussen leesvaardigheid en het inconsistentie-effect
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Beutick, M.M.S.
2019
Teachers’ non-response to CBM progress data: Do they receive sufficient training on data-based decision-making
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Jong, M.B. de
2019
Het effect van een interventie met de instructie om causale tekst verbindende verbanden in een tekst te leggen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Habermehl, Lisa
2018
Peuters en Kleuters in de Digitale Wereld: De relatie tussen het gebruik van tablets en smartphones en de digitale geletterdheid
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Verweij, Renske
2018
Het effect van opvallend font en oplichten van tekst op de orthografische kennis van kleuters: Hoe kijken kleuters naar tekst?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Zijlstra, Annick
2018
Gezamenlijk lezen & gezinskenmerken: Zijn er verschillen in de mate van gezamenlijk lezen op basis van gezinskenmerken?
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Bosch, Vera
2018
Jonge kinderen in de digitale wereld: De samenhang tussen schermtijd en numerieke vaardigheden van 3- en 4-jarige kinderen, en de voorspellende rol van de ouder
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Hofstee, Marissa
2018
Vier Verhaaltjes voor het Slapengaan: Een Onderzoek naar Aandacht voor Geschreven Tekst in Prentenboeken
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dekker, Denise
2018
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Tonkens, Sanne
2018
Oplichten van tekst tijdens het herhaald voorlezen uit een digitaal prentenboek: krijgen kleuters meer aandacht voor tekst?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Weevers, Bente
2018
De ontwikkeling van woordkennis en fonologisch bewustzijn bij kleuters met digitale prentenboeken op het smartboard: Het effect van het Viertakt-model en convergente differentiatie
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Boot, N.E.
2018
Letterkennis bij kleuters: Een onderzoek naar de effecten van een lees- en schrijfinterventie op letterkennis bij kleuters en de rol van verwachtingen van ouders
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Voogd, Ghislaine
2018
Het effect van oplichten, orthografische voorkennis en herhaling op de aandacht van kleuters voor de geschreven tekst in een digitaal prentenboek
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Pages
1
2
3
4
›
››