Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(6)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(3)
+
-
Master thesis
(3)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(3)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(3)
+
-
Issued
2016
(5)
+
-
2018
(1)
+
-
Supervisor
Plak, R.D.
(1)
+
-
Language
nl
(6)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Sikkema-de Jong, T.M.
(-)
= Kooy-Hofland, V.A.C. van der
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 6 of 6)
show grid
show list
save search
Dekker, Denise
2018
Ontwikkeling van orthografische kennis, woordbegrip en leesvaardigheid door E-Boeken bij beginnende lezers
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Uden, Suzanne M. van
2016
Leeskilometers maken met digitale boeken: Een interventie voor zwakke lezers in groep 3
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Hoek, T.J.
2016
Leren kijken naar letters: Een onderzoek naar het effect van het lezen van alfabetboekjes en het naschrijven van letters op de letterperceptie van vierjarige kinderen
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access
Meer, W.G. van der
2016
Draagt oplichtende tekst in elektronische boeken bij aan het tekstbegrip van beginnende lezers?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Wit, Joelle de
2016
De invloed van het oplichten van tekst in e-boeken op de orthografie van kinderen in groep 3
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Bovenkamp, Sharon van de
2016
De effectiviteit van een digitale boekinterventie op de leesvaardigheid van leerlingen in groep 3
Bachelor thesis | Pedagogische wetenschappen (BSc)
closed access