Leiden University Student Repository

Refine Results

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Veerbeek, J.
  • (-) = 2021

Search results

(1 - 18 of 18)
Dynamisch testen bij hoogbegaafde  kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
De EPALE-NL test: validiteit en implicaties voor  de praktijk
De Maze Taak als Valide en Betrouwbaar Meetinstrument voor Begrijpend Lezen bij Nederlandse  Basisschoolleerlingen in Groep 7 en 8
Ieder kind met eigen instructiebehoefte: dynamisch testen bij faalangst en hoogbegaafdheid
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
De onderbouwing van het schoolkeuzeadvies aan vluchtelingenkinderen: Ervaringen en opvattingen van professionals
Statisch versus dynamisch testen: Inzicht in het denken en de schoolprestaties