Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Veerbeek, J.

Search results

(1 - 20 of 90)

Pages

Kleuter-praat met prentenboeken: Het effect van interactief voorlezen met e-Prent&ABC op de woordenschat en printkennis van kleuters met een relatief laag inhibitievermogen
De instructiebehoeften van kinderen met ASS: Hoe verschillen ze van kinderen zonder ASS?
De bruikbaarheid van een verkorte dynamische test
Adviesrapport Feuersteinmeethode
Masterproject Dynamische Testen
De CBM Maze als meetinstrument voor begrijpend lezen in het basisonderwijs en de factoren gender en motivatie
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
Individueel Discussiestuk
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van  een verslag over assessment bij leerproblemen.
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van  een verslag over assessment bij leerproblemen.
Scriptie Ryan Lloyd (Advies Rapport en Individueel slotstuk)
Gedragsproblemen in relatie tot instructiebehoefte
De wensen en behoeften van ouders bij het lezen van  een verslag over assessment bij leerproblemen.
Visual Working Memory, Organizational Strategy Use, and Memory Accuracy in Process-Oriented Dynamic Testing With a Complex Figure Task
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
Het Feuerstein Centrum Nederland: waardevolle informatie uit dynamisch assessment voor behandelaren vanuit de praktijk en de theorie
De Feuerstein methode: een methode met potentie
Adviesrapport Feuersteinmethode
Adviesrapport Feuersteinmethode

Pages