Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(27)
+
-
Thesis type
Master thesis
(27)
+
-
Issued
2018
(1)
+
-
2019
(3)
+
-
2021
(22)
+
-
2022
(1)
+
-
Supervisor
Plak, R.D.
(7)
+
-
Bergwerff, C.E.
(5)
+
-
Koopman-Verhoeff, M.E.
(4)
+
-
Rijn, S. van
(4)
+
-
Vermeulen, M.C.M.
(2)
+
-
Huijbregts, S.C.J.
(1)
+
-
Huijbregts, Stephan
(1)
+
-
Koopman - Verhoeff, M.E.
(1)
+
-
Koopmans - Verhoeff, M.E.
(1)
+
-
Smaling, H.
(1)
+
-
Show more
Language
nl
(26)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= Education and Child Studies (MSc
(-)
= Urbanus, E.L.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 20 of 27)
Pages
1
2
›
››
show grid
show list
save search
Wentink, Inge
2022
De rol van geslacht, leeftijd en intelligentieniveau op de relatie tussen het herkennen van emotionele prosodie en sociale problemen bij kinderen met externaliserende gedragsproblemen met een verhoogd risico op crimineel gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Oosthoek, Japke
2021
Hoe de sociale cognitieve vaardigheden, emotieherkenning en geslacht aan externaliserende gedrag bij kinderen gerelateerd zijn
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Schaik, Robin van
2021
Het verschil in de beleving van externaliserend probleemgedrag van kinderen door ouders en door leerkrachten
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Toet, Jackie
2021
De accuratesse van emotieherkenning bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Roggekamp, Daphne
2021
Sociaal gedrag en de sociale cognitie van kinderen met een extra X of Y chromosoom: Is er een verschil in sociale cognitie, gekeken naar inlevingsvermogen en emotieherkenning, bij kinderen met een extra X of Y chromosoom en zijn inlevingsvermogen en emotieherkenning voorspellend voor het sociaal gedrag?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Heyningen, Vivianne van
2021
Sociale cognitie in jonge kinderen met een X- of Ychromosomale trisomie en de rol die omgevingsfactoren daarin spelen: Is er sprake van een dual-risk?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Taal, Cheyenne
2021
Problemen in de sociale communicatie en interactie bij jongens en meisjes met een autismespectrumstoornis: de voorspellende waarde van emotieherkenning en cognitieve flexibiliteit
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Vliert, Judith van de
2021
Een onderzoek naar taal en sociale cognitie bij jonge kinderen met een extra X- of Y-chromosoom: Zijn taalbegrip en pragmatiek voorspellers voor de sociaal cognitieve vaardigheden?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Schoemaker, Liselotte
2021
Zijn executieve functies voorspellend voor tekortkomingen in de sociale ontwikkeling bij jonge kinderen met een extra geslachtschromosoom?
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Roos, Vienna
2021
De Relatie Tussen het Zelfbeeld en Externaliserend Probleemgedrag: Onderzoek bij Meiden van Acht tot en met Achttien Jaar
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Doolaar, Brandy
2021
Emotieherkenning en sociaal welbevinden bij kinderen en jongeren met een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Engels, Frederike
2021
Risico op criminaliteit bij kinderen met externaliserend probleemgedrag verkleinen: De rol van leeftijd en sociale cognitie op externaliserende gedragsproblematiek
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Wenting, Inge
2021
De rol van geslacht, leeftijd en intelligentieniveau op de relatie tussen het herkennen van emotionele prosodie en sociale problemen bij kinderen met externaliserende gedragsproblemen met een verhoogd risico op crimineel gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Leeuwen, Sascha van
2021
De rol van affectieve empathie en sociale cognitie op externaliserend probleemgedrag gemodereerd door geslacht bij kinderen met een verhoogd risico op crimineel gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Berg, Michelle van den Berg
2021
De relatie tussen emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Pfauder, Lotte
2021
De Relatie Tussen Visuele Emotieherkenning en Agressief Gedrag in de Vroege Adolescentie: Orthopedagogiek
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Mijnders, Madeleine
2021
De relatie tussen sociaal-cognitieve vaardigheden en affectieve empathie bij kinderen van zes tot dertien jaar met externaliserend probleemgedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Ywema, Carinda L.
2021
De samenhang tussen sociale beperkingen, emotieherkenning en geslacht bij kinderen met een autismespectrumstoornis
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Odenthal, R.L.
2021
Het verband tussen gevoel van eigenwaarde en agressief gedrag bij kinderen tussen zes en twaalf jaar: Onderzoek naar de rol van depressieve symptomen
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Dongen, Sarah van
2021
Sociale aandacht en empathie van meisjes met het Triple-X-syndroom: het vertalen van eyetracking data naar sociaal gedrag
Master thesis | Education and Child Studies (MSc)
closed access
Pages
1
2
›
››