Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Issued

Show more

Supervisor

Show more

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Education and Child Studies (MSc

Search results

(1 - 20 of 2,343)

Pages

Sensitief Opvoeden in de Context
Een verkennende studie naar advies voor  uitstroombestemmingen in het speciaal voortgezet  onderwijs: Een genderperspectief.
De Samenhang van de Hoeveelheid Feedback met het Gebruik van Leesstrategieën bij 10-11-jarigen in Nederland
"Je kunt pas echt genieten als het in je hoofd ook goed is!"
De attitude van de leerkracht richting prentenboeken en het gebruik van Bereslim in de klas
De Rol van IQ en Sociaal-Emotionele Ontwikkeling bij Bepaling van Uitstroomprofielen in het Voortgezet Speciaal Onderwijs bij Autistische Jongeren
Op zoek naar een efficiënt meetinstrument voor ouderlijke sensitiviteit: een Q-sort gelegd door ouders
De samenhang van zelfvertrouwen van ouders, temperament van het kind en leeftijd van het kind met de sensitiviteit van ouders
Online blootstelling aan seksuele content: de samenhang tussen telefoonrestricties en blootstelling
Niet Verder na Scheiding
Socioemotional Information Processing in Severely Antisocial versus Autistic Youngsters
Het verlegen kind in een politieverhoor
Externaliserend probleemgedrag bij jongere broertjes en zusjes
Agressief gedrag in conflicten tussen broers en/of zussen
Verkenning van de Relatie tussen Centrale Coherentie en Executieve Functies in het Verklaren van Autismekenmerken bij Kinderen
Het competentiemodel
‘Vooruit, achteruit of stabiliteit: leven in een wereld van verschil’
Amygdala Volumes in Conduct Disordered  Juvenile Offenders with Callous-Unemotional Traits
Kan centrale coherentie aangeleerd worden bij kinderen met autismekenmerken behulp van een proces-georiënteerde dynamische testversie van de Rey-Osterrieth Complex Figuur taak?

Pages