Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(14)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(9)
+
-
Master thesis
(4)
+
-
Research master thesis
(1)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(9)
+
-
Psychology (MSc)
(4)
+
-
Psychology (research) (MSc)
(1)
+
-
Supervisor
Resing, W.C.M.
(3)
+
-
Language
en
(13)
+
-
nl
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(4)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2015
(-)
= Touw, K.W.J.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 14 of 14)
show grid
show list
save search
Wegman, Annique
2015
Dynamic Testing and Academic Performance.
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Wegen, Joyce van der
2015
Dynamisch testen bij jonge kinderen: Een studie gericht op de verandering binnen de oplossingsstrategieën van kinderen en de voorspellende waarde van dynamisch testen.
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Kollenburg, Jasmijn van
2015
Dynamisch Testen: Het effect van een dynamische test op het inductief redeneervermogen bij kinderen uit groep 4.
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Sminia, Monique
2015
Intelligentie en dynamisch testen: De relatie tussen dynamisch en statisch testen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Zandvliet, Laura
2015
Dynamic testing: Gender differences in young children’s analogical reasoning performance and strategy use on geometric analogy task
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Stuijvenberg, Marieke van
2015
Dynamisch Testen en het aanbieden van Hints bij Kinderen uit Groep Vier: Een Studie naar het Effect van Dynamisch Testen op het Inductief Redeneervermogen
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Vreugdenhil, Rosanne
2015
Inductief redeneren onderzocht met een dynamische test: Het maken van een transfer en de relatie van dynamische metingen met het leerkrachtoordeel en de schoolprestatie
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Godoy, Phil
2015
A better alternative? A study concerning the effects of dynamic testing on children.
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Jol, Lesley
2015
Improvement in a series completion task in the first grade: A dynamic study
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Wilde, A.J.J. de
2015
Het omschrijven van leervermogen bij kinderen door middel van een dynamische test: Is er een relatie tussen het executief functioneren en het leervermogen?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Moschovaki-Filippidou, Niki
2015
The role of language in inductive reasoning skills: Verbalizations during dynamic testing in a geometric series completion task in 6- and 7-year-olds
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Hiert, Marielle
2015
Inductive reasoning in children: Measuring changes in strategy use and the effect of language level with a series completion task
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Rovers, Sanne
2015
Series completion in second grade children with and without severe language impairment
Research master thesis | Psychology (research) (MSc)
closed access
Marien, Alecia
2015
Predicting measures of inductive reasoning from working memory in children with and without language impairment
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access