Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(1)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(9)
+
-
Thesis type
Bachelor thesis
(8)
+
-
Master thesis
(1)
+
-
Programme
Psychologie (BSc)
(8)
+
-
Psychology (MSc)
(1)
+
-
Language
nl
(8)
+
-
en
(1)
+
-
Evaluation
Recommended
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Faculty of Social & Behavioural Sciences
(-)
= 2015
(-)
= Wijsman, L.A.
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 9 of 9)
show grid
show list
save search
Plomp, G.B.
2015
Mastery oriëntatie, autonome motivatie en rapportcijfers: Onderzoek naar de samenhang tussen de doeloriëntatie en zelfdeterminatietheorie
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
open access
Kleiss, Amber
2015
Self-efficacy bij verschillende groepen middelbare onderbouw scholieren
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
El-Batioui, Hanane
2015
De autonome motivatie in de onderbouw voor leuke en minder leuke schoolvakken
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Jansen, Laura
2015
Verschil in doeloriëntatie tussen jongens en meisjes bij Nederlands en wiskunde
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Coers, Marijn
2015
Het verband tussen motivatie en prestatie vanuit een zelfdeterminatie perspectief: Motivatieprofielen, vakswaardering en prestatie.
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Yntema, Sietske
2015
Academic Achievement Development in the First Three Years of Secondary School
Master thesis | Psychology (MSc)
closed access
Spoelstra, Maxine E.A.
2015
De relatie tussen vakwaardering en cijfers, wat hebben self-efficacy en doeloriëntatie hiermee te maken?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Ertsen, Mafalda
2015
Ik kan, dus ik wil: Self-efficacy en doeloriëntatie in de onderbouw van de middelbare school
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access
Droog, Michelle
2015
De relatie tussen docentgedrag, self-efficacy en cijfers: Maakt een (niet) leuk vak het verschil?
Bachelor thesis | Psychologie (BSc)
closed access