Leiden University Student Repository

Refine Results

Availability

Thesis type

Programme

Supervisor

Language

Evaluation

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = 2016
  • (-) = Olfers, K.J.F.

Search results

(1 - 18 of 18)
Het effect van actie videogames op motor-sensorische kalibratie en agency
Gamification in medical research: Feedback, motivation, and engagement
Het effect of schizotypische kenmerken op de sense of agency
The effects of gamification on a complex quality assurance task
Was de flits eerder of later dan de druk op de knop? Geen verband tussen aantal uren gamen en illusory reversals
Is a circle graph more effective at visualizing uncertainty than a bar chart with error bars?
Sensorische herkalibratie in frequent vs. non-frequent gamers
Temporal binding bij videogames en mensen met een schizotypische persoonlijkheid
Trivial Mind: A game for students to practice factual knowledge
Does gaming influence temporal recalibration?
De invloed van persoonlijkheid en game-ervaring op het point of subjective simultaneity (PSS)