Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 20 of 22)

Pages

Predicting emotional and behavioural problems based on executive functioning in children with Coffin-Siris syndrome
Auditief werkgeheugen en cognitieve flexibiliteit:  Een verklaring voor verschillen in kenmerken van de autismespectrumstoornis bij jongens en meisjes?
The relationship between executive functions and problem behaviour in adolescence.
Thriving While Surviving: The Effects of Childhood Poverty on Adult Switching Behavior and Visuospatial Memory in Current Financially Stressful Situations
Area-level socioeconomic status functions as a  predictor for cognitive flexibility in patients with  psychiatric disorders
The effects of sit-stand desks on cognitive performance of primary school children
Contributions of executive functions to auditory imagery ability in healthy elderly
Sociale problemen: de rol van executieve functies en taalbegrip
De relatie tussen executieve functies en sociale vaardigheden bij mannen met het Klinefelter Syndroom
Jongens tussen de 8 en 12 jaar met een disruptieve gedragsstoornis.
De relatie tussen executieve functies en sociale vaardigheden bij kinderen van 5 tot en met 8 jaar
Meta-analyses naar de relaties tussen risicovarianten van dopaminegenen dan wel het serotoninegen en executieve functies
De ontwikkeling van executieve functies: differentiatie bij jongens en meisjes in de leeftijd van vier tot en met zeven jaar.
De gehoorzaamheid van peuters en de relatie met emotieherkenning en executieve functies
De ontwikkeling van executieve functies bij kinderen van vier tot zeven jaar oud en het effect van een oudertraining
De invloed van SES, gezinssituatie en kinderopvang op het executief functioneren van vier- en vijfjarigen.
Exploratory behaviour and executive functions: A relationship that can be manipulated?
De invloed van executief functioneren op de ontwikkeling van taalvaardigheden van jonge kinderen
Een onderzoek naar de effectiviteit van:'Minder Boos en Opstandig':'de invloed van Executieve functies, Sociale vaardigheden en Taal op Reactief en Proactief agressief gedrag bij kinderen'.
Executief functioneren in relatie tot sociale vaardigheden van basisschoolkinderen

Pages