Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 14 of 14)
Insights into Human Disgust: Unveiling the Gaze-Aversion Dynamics and Social Significance in the Face of Pathogen Threats
Being Hit, or Hugged – The Attentional Bias Towards Dominant or Grooming behaviour in Social Interactions
The Impact of Gender on the Relation between Eye Gaze Duration and Empathic Accuracy
The Effect of Bilingualism on Frisian-Dutch Children’s Reading: An Eye-Tracking Study
Other-race effect in Taiwanese children with and without a cochlear implant: An eye-tracking study
How “Great minds think alike:” Processing salience to solve tacit coordination problems
Tacit coordination and its underlying cognitive processes: An eye-tracking study
Comprehension and processing of passives in Dutch-speaking children and adults with high-functioning autism
De taalkundige relativiteitshypothese en getallen in het Nederlands en het Engels: beïnvloedt de moedertaal het kijkgedrag? Een eye-tracking studie
Begrijpen waarom sommige kinderen het niet begrijpen. Een onderzoek naar de verschillen tussen zwakke en sterke begrijpend lezers.
The Role of Working Memory Capacity and Age on the Generation of Predictive Inferences
Children’s Looking Behavior at Different Visual Elements in Detailed Illustrations of Storybooks
Voorlezen of plaatjes kijken? De rol van tekst en illustraties bij het verhaalbegrip van vijfjarigen.