Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(3)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(5)
+
-
Thesis type
Master thesis
(4)
+
-
Bachelor thesis
(1)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(4)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(1)
+
-
Issued
2012
(1)
+
-
2014
(1)
+
-
2015
(1)
+
-
2022
(2)
+
-
Supervisor
Chung, Siuman
(2)
+
-
Chung, S.
(1)
+
-
Espin C.A.
(1)
+
-
Helder, A.
(1)
+
-
Language
nl
(4)
+
-
en
(1)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= Maze
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 5 of 5)
show grid
show list
save search
Meetpretentie van de Maze en de Samenhang met Leesmotivatie in Groep 7
To what extent do the CBM maze scores reflect text-level comprehension ?
Teacher efficacy en aanpassingen in leesinstructie bij Curriculum-Based Measurement
Betrouwbaarheid en validiteit van scores op Nederlandse maze-taken
Engelse Maze-taken als betrouwbaar en valide meetinstrument voor Engelse leesvaardigheid van leerlingen in het tweede en derde leerjaar van het voortgezet onderwijs.