Skip to main content
Leiden University
Student Repository
Home
Submit
About
Select Collection
All collections
Archaeology
Governance and Global Affairs
Humanities
ICLON
Science
Social and Behavioural Sciences
Search box
Refine Results
Availability
Open access
(3)
+
-
Faculty
Faculty of Social & Behavioural Sciences
(5)
+
-
Thesis type
Master thesis
(4)
+
-
Bachelor thesis
(1)
+
-
Programme
Education and Child Studies (MSc)
(4)
+
-
Pedagogische wetenschappen (BSc)
(1)
+
-
Issued
2013
(1)
+
-
2015
(1)
+
-
2016
(1)
+
-
2022
(1)
+
-
2023
(1)
+
-
Supervisor
Dianne Venneker
(1)
+
-
Jong, T.M. de
(1)
+
-
Karlsson, A.K.J.
(1)
+
-
Mol, S.E.
(1)
+
-
Swart, E.K.
(1)
+
-
Language
nl
(5)
+
-
Your search
Enabled Filters
(-)
= leesbegrip
Sort
Issued
Created
Author / Creator
Title
Search results
(1 - 5 of 5)
show grid
show list
save search
All-in op lezen? Een meta-analyse naar de samenhang tussen leeservaring, leesbegrip en leesattitude bij schoolgaande kinderen.
Verschil in Verhaalbegrip Tussen Sterke en Zwakke Lezers op de Basisschool: Onderzoek Naar de Rol van Verschillende Presentatievormen en Standard of Coherence
Wordt lezen leuker met dopamine? Over de invloed van dopamine op leesmotivatie en leesbegrip.
De invloed van het werkgeheugen en het leesbegrip bij het maken van causale inferenties.
Samen snappen we het beter.....? Het effect van een ingebouwde digitale tutor op het leesbegrip bij jonge kinderen.