Leiden University Student Repository

Your search

Enabled Filters

  • (-) = Faculty of Social & Behavioural Sciences
  • (-) = Huijbregts, S.C.J.

Search results

(1 - 24 of 143)

Pages

De rol van taal en gezinsfunctioneren bij een verstoring in de ontwikkeling van adaptief sociaal functioneren van kinderen in de kleuterleeftijd met Sex Chromosoom Trisomiën.
De relatie tussen prenatale gehechtheid en risicostatus van de moeder en agressie bij een kind van 20 maanden
De sensitiviteit van jonge moeders in de context van het cognitief functioneren en de perceptie van het ouderlijk gedrag
Emotieregulatie en bipolariteit tijdens de zwangerschap en angst, verdriet en agressie bij zuigelingen van zes maanden
Ouderlijke stress en stressvolle levensgebeurtenissen en probleemgedrag bij kinderen van 30 maanden.
De relatie tussen prosodie emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen tussen de twaalf en achttien jaar met een verhoogd risico op antisociaal gedrag en de modererende rol van taalvaardigheid
Verschillen in Mate van Angst, Verdriet en Woede tussen Baby's Geboren via een Reguliere en Instrumentele Bevalling
Invloed van de verwachtingen ten aanzien van het ouderschap en sociale en economische omstandigheden van de moeder op externaliserend probleemgedrag van het kind bij 30 maanden
De relatie tussen inhibitie en regelovertredend gedrag bij preadolescenten
IlseBarendregt-s2253518-scriptie
Little tyrants: Explaining early physical aggression through stress response profiles
De Relatie Tussen Executieve Functies en Externaliserende Gedragsproblemen bij Adolescente Jongens en Meisjes
Het verschil in de beleving van externaliserend probleemgedrag van kinderen door ouders en door leerkrachten
Dynamisch testen bij hoogbegaafde kinderen en de relatie met faalangst en IQ-hoogte
Emotieherkenning en Sociale Cognitie bij Basisschoolkinderen met Externaliserend Probleemgedrag
Het verband tussen het behandeleffect van het PIT en de kindfactoren intelligentie en executief functioneren
Het verband tussen het executief functioneren en het antisociale gedrag van kinderen tussen de zes en twaalf jaar oud
Inhibitie en intelligentie als onderliggende factoren in de ontwikkeling van externaliserend probleemgedrag
De rol van het Executief Functioneren bij kinderen met Externaliserende Gedragsproblemen
Relaties tussen auditieve emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag
De relatie tussen prosodie emotieherkenning en externaliserend probleemgedrag bij kinderen tussen de twaalf en achttien jaar met een verhoogd risico op antisociaal gedrag en de modererende rol van taalvaardigheid
Inhibitie en regelovertredend gedrag bij kinderen in de basisschoolleeftijd
Het effect van een lotgenotengespreksgroep op de mate van zelfwaardering van jongeren met autismespectrumstoornis en genderdysforie
Planningsvaardigheden en Agressie: Een studie naar reactieve en proactieve agressie

Pages