Leiden University Student Repository

Search results

(1 - 24 of 28)

Pages

De overeenkomsten tussen de vervoeging van sterke werkwoorden in de hertaling van Louis Couperus’ roman Noodlot en het taalgebruik van de doelgroep
'Wij begeeren te Leeren tot alder Deuchden'
Langs de literaire meetlat
“Speaking the ‘Unspeakable’: Reimagining Trauma Representation in Contemporary American Women’s Literature”
Een oordeel over pedoseksualiteit
Van boek tot buurt
Vermenselijking van dieren in Sprookjes en vertellingen
Teachers in Harry Potter
The Development of Feminist Thought towards Increasing Complexity in Ella Hepworth Dixon’s Story of a Modern Woman, Doris Lessing’s The Golden Notebook and Bernardine Evaristo’s Girl, Woman, Other.
Welke ‘waarheid’ wil jij (niet) zien? Een kwalitatief onderzoek naar zelfrepresentaties van Nederland in de koloniale context in geschiedenisboeken én handvatten voor docenten voor postkoloniaal onderwijs in het voortgezet onderwijs
Heldinnen herschreven
Het islamitisch huwelijk in Nederland
Brouillard de Magie - Les adaptations cinématographiques de Disney des contes de Perrault
Religiewetenschappelijk Religieonderwijs: een Vergelijking tussen Nederlandse en Britse Lesmethoden
Gods natuur: een onderzoek naar God representaties van Nederlandse scholieren
'My adored girl'
Dystopian Audio:
L'introduction du pronom non genré iel dans la langue française
"I Came to Heal You": Representations of Trauma in Young Adult Literature: Stephen Chbosky's The Perks of Being a Wallflower, Jay Asher's Thirteen Reasons Why, and Patrick Ness' A Monster Calls
Herkenning en heuristieken bij complexe meetkunde problemen
Le statut du français au HBS
Revius' Haman
La nostalgie dans la bande dessinée. La représentation du langage nostalgique dans les Poèmes de Victor Hugo en bande dessinée
The Significance of Student-Relevance in EFL Literature Curriculum Design

Pages